BUCURESTI – Maraton de Supervizare

Publicat in Cursuri

  

Supervizare sistemica marca Alain Cardon, Master Certified Coach, sustinut la Bucuresti, pe 6-7-8 iulie, 2015 

Supervizarea este o forma de formare continua si de autocontrol a calitatii unui coach, prin concentrarea asupra evolutiei practicii acestuia. 

Supervizarea de coaching de director, de coaching de echipa si de consultanta are drept obiectiv indrumarea in formare si actiune a practicienilor, prin:

  • gestionarea eficienta a activitatii profesionale orientata spre cresterea volumului de vanzari, imbunatatirea activitatii de marketing, stabilirea strategiilor inclusiv strategia financiara, capacitatea de a lucra in retea si in echipa, precum si
  • dezvoltarea competentelor profesionale, creativitate in activitatea de coaching de director, coaching de echipa si consultanta.

Grupul de supervizare:

- este o retea de asimilare prin invatare centrata pe practicarea coaching-ului sistemic de director, de echipa si de consultanta,

- experimenteaza noi practici si strategii profesionale, prin discutii si, mai ales, prin cunoasterea unor instrumente de coaching sistemic,

- stimuleaza, provoaca si asigura dezvoltarea personala a fiecaruia dintre membrii grupului, prin confruntarea pozitiva a diferentelor dintre ei, in spiritul respectului fata de aceasta diversitate.

 Participantii beneficiaza de trei zile consecutive de formare si dezvoltare profesionala in care experimenteaza un proces simplu si progresiv care-i ajuta sa-si revizuiasca perceptia asupra limitelor personale si profesionale.   

 Maratonul de supervizare este acreditat de catre International Coach Federation si asigura 21 ore de training ACSTH si 3 ore de mentoring.

 Interesat si vrei sa afli mai multe?  Contactati-ne.  Locurile sunt limitate.

 Maiestria in coaching este o arta de a fi.

Fiecare ciclu si atelier organizat de Alain Cardon, MCC, si Metasysteme Coaching este conceput astfel incat sa permita fiecarui participant sa-si reevalueze cadrele de referinta, sa-si remodeleze sistemele de credinte si sa-si transforme viziunile asupra vietii, timpului, sanatatii, clientilor, succesului, organizatiilor, echipelor, familiilor, persoanelor si a lor insisi.

Astfel, contextele de invatare depasesc simpla dobandire de cunostinte si de competente, fiind concepute astfel incat sa ofere participantilor posibilitatea unei profunde transformari personale si profesionale.