Coaching Fundamentals & Empowering Leader

Publicat in Cursuri

Workshop-ul 1 : February 16-17, 2015 – Establishing the coaching relationship / “Tacerea si Ascultarea”
Workshop-ul 2: March 19-20, 2015– Changing perspectives / “Arta de a pune intrebari”
Workshop-ul 3: April 16-17, 2015 – Establishing coaching contracts and agreements / “ Contractarea”
Workshop-ul 4: June 11-12, 2015 Systemic Coaching perspectives / “Abordarea sistemica”
Simularea supervision/examenului pentru coach “White Paper” – June 13, 2015

Programul de formare profesionala si personala Fundamentele Coachingului  reprezinta un instrument complet de formare si dezvoltare care se adreseaza atat incepatorilor in acest domeniu de activitate cat si coach-ilor deja atestati in diverse sisteme de formare si care resimt nevoia unor antrenamente pentru dezvoltare.

Prin setul de aplicatii structurate pe probleme cheie si exercitii practice supervizate, programul se adreseaza tuturor celor care doresc sa foloseasca efectiv si eficient instrumente de comunicare performante in activitatea lor.

Participantii invata intr-un cadru in care abordeaza situatii intalnite in viata si activitatea de zi cu zi, concentrandu-se pe dobandirea tehnicilor de comunicare si a deprinderilor de coaching prin lucrul supervizat pe subechipe, urmat de debriefing si fixarea instumentelor care ajuta la exersarea efectiva a tehnicilor esentiale de coaching.

Urmatoarea serie incepe in februarie.  Pentru mai multe detalii sau inscrieri, va rugam sa consultati siteul nostru (http://www.metasysteme-coaching.ro/romana/fundamentele-coaching-ului/ ) sau sa contactati-ne pe e-mail: raican.carmen@yahoo.com sau mobil 0733 988 678.

Maiestria in coaching este o arta de a fi

Fiecare ciclu si atelier organizat de Alain Cardon, MCC, si Metasysteme Coaching este conceput astfel incat sa permita fiecarui participant sa-si reevalueze cadrele de referinta, sa-si remodeleze sistemele de credinte si sa-si transforme viziunile asupra vietii, timpului, sanatatii, clientilor, succesului, organizatiilor, echipelor, familiilor, persoanelor si a lor insisi.

Astfel, contextele de invatare depasesc simpla dobandire de cunostinte si de competente, fiind concepute astfel incat sa ofere participantilor posibilitatea unei profunde transformari personale si profesionale.